Фиеста Травел ЕООД
София, Бул. България 111 1000

за информация и резервации

+359 2 9359999

service@fiestatravel.bg

Най-често задавани въпроси при резервация и покупка на самолетен билет.

1. Резервиране на самолетен билет. 

Може да резервирате самолетен билет на телефон: +35929359999 или на e-mail: service@fiestatravel.bg. Пътниците, които правят резервация чрез Телефонния център, заплащат допълнителна такса. Моля, изписвайте на латиница името и фамилията си.

2. Kакво представлява електронния билет? 

Електронният билет представлява запис в електронната система на съответната авиокомпания. Пътник, който си е купил билет, отива на летището, показва документ за самоличност - паспорт, лична карта и на чек-ин гишето му се издава бордна карта за пътуване и талон за багаж.

3. Преди да резервирате самолетен билет трябва да прочетете условията на съответната тарифа.

Преди да направите резервация, моля внимателно да прочетете условията на съответната тарифа и/или общи условия и да отбележите, че ги разбирате и приемате. По принцип тарифите са на английски език. Ако имате проблем с разчитането и/или разбирането на условията на тарифата, предоставени директно от авиокомпанията, моля не се колебайте да потърсите подкрепата на туристическите консултанти на "Фиеста Травел ЕООД“. В случай, че не приемате условията на съответната тарифа и/или общи условия на доставчика на услугата, моля незабавно да преустановите започнатата от Вас резервация.

4. Мога ли да правя промени в моята резервация? 

При направена резервация преди да бъде издаден самолетния билет може да се правят всякакви промени по резервацията без допълнителни такси.

5. Какво представлява моят код за потвърждение (номер на резервация)? 

След като резервацията бъде завършена успешно, ще получите код за потвърждение (PNR). Той ще бъде показан на страницата за потвърждение, както и в получения имейл (имейл за потвърждение). Номерът на резервация се състои от 6 символа (включващи цифри и/или букви).

6. Мога ли да резервирам самолетен билет онлайн и да платя с дебитна карта?

Да, може, но преди да приключите процеса на резервация трябва да отбележите, че желаете да платите в агенцията.

7. Как да сме сигурни, че сме направили резервация на самолетен билет?

Може да проверите резервацията на самолетния билет тук. Моля, въведете номера на резервацията и фамилията на пътника.

8. Покупка на самолетен билет онлайн на www.fiestatravel.bg. 

Резервирайте и купете самолетен билет онлайн. Спестявате време при гарантирана сигурност. 5 евро за такса издаванe. Веднага получавате електронния билет на посочения от Вас имейл.

9. Начисляват ли се допълнителни такси при покупка на самолетен билет с кредитна карта? 

Ако закупите самолетен билет онлайн с кредитна карта, Фиеста Травел ЕООД прилага 5 евро такса разплащане (service fee). Плащането на самолетния билет се извършва директно към съответната авиокомпания. Моля, имайте предвид, че някои авиокомпании като Луфтханза и Олимпик Еъруейз прилагат такси за плащане с кредитна карта.

10. Какво означава забележката „ Възможно е прилагане на допълнителни такси“ ? 

Някои авиокомпании като Луфтханза и Олимпик Еъруейз както и нискотарифните компании прилагат такса за плащане с кредитна карта. Тази такса не се отразява в цената на билета.
Фиеста Травел ЕООД прилага 5 евро такса разплащане.

11. Мога ли да резервирам самолетен билет онлайн, а да платя по банков път, с кредитна карта, с дебитна карта или в брой.


За допълнителна информация и резервации на телефон: +359 2 9359999.
Работно време от 08:30 до 19:00, от петък до неделя.
Пътниците, които правят резервация чрез Телефонния център, заплащат допълнителна такса облужване - 15 € на самолетен билет.
Банкови детайли на Фиеста Травел
УниКредит Булбанк Адрес: София 1000, пл. ″Света Неделя″ № 7
Сметка в лева: IBAN : BG14 UNCR 7000 1522 6743 90 SWIFT/BIC: UNCRBGSF
Сметка в евро: IBAN : BG41 UNCR 7000 1522 6743 89 SWIFT/BIC: UNCRBGSF
Курс на еврото: 1 евро = 1.956 лева – при плащане на самолетен билет

12. Колко време е валидна резервацията? 

След резервиране на самолетен билет, той трябва да се заплати и издаде в определен срок, в противен случай цената на самолетния билет не е валидна. Валидността на резервацията се определя от условията по съответната тарифа. Обикновено срокът на валидност е 24 или 72 часа, като авиокомпанията може да променя този срок. При резервация на самолетен билет по телефона или със запитване по e-mail към нашия екип, агентите ни ще ви информират за срока на плащане по време на направа на резервацията.

13. Такса разплащане 

Тази такса се добавя към цената на самолетния билет. Тя е в размер на 15 евро, ако изберете да платите самолетния си билет по банков път, с дебитна карта или в брой. Такса разплащане в размер на 5 евро се прилага, ако плащането е с кредитна карта. Таксата включва допълнителни услуги, които вие получавате:

  • Персонална обработка на всяка резервация и коректно издаване на самолетни билети
  • Предлагане и организиране на всички съпътстващи туристически услуги
  • Професионална помощ при възникнал проблем с резервация
  • 24/7 възможност за търсене и онлайн резервиране на самолетни билети
  • 7 дни в седмицата обслужване по телефона
  • Своевременна информация за евентуални промени или анулиране на полет
  • Сигурност и професионализъм при организацията на всяко пътуване

14. Получаване на електронния самолетен билет.

  • Ако сте избрали да платите кредитна карта ще получите самолетния си билет веднага след приключване на резервацията на посочения от вас имейл.
  • Ако сте направили резервация онлайн, но сте избрали да платите по банков път или в брой ще получите електронния билет веднага след постъпване на плащането.

15. Какво да направите, ако не сте получили самолетния билет на електронната си поща?

  • Проверете папките SPAM или JUNK в пощата си
  • Уверете се, че електронната ви поща не е претоварена
  • Проверете дали посочения от Вас e-mail адрес е правилен
  • Ако отново не получавате самолетния си билет, свържете се с центъра за обслужване на клиенти +359 2 9359999.

16. Промяна на име на вече издаден билет.

Редовните авиокомпании не позволяват промяна на име на вече издаден самолетен билет. Промяна на име на вече издаден самолетен билет на нискотарифна компания. Името на пътника може да се промени до 3 часа преди обявеното за излитане време. Ще е нужно да платите такса за смяна на име. Таксата за смяна на име се начислява на сменено име и на сектор от полета.

17. Може ли да променя дата на полет на вече издаден билет? 

Промяната на дата на самолетен билет е възможна, ако го позволява тарифата. В повечето случаи, когато това е възможно се заплаща глоба, която се определя от условията на съответната тарифа. Препоръчваме ви да се информирате за условията по съответната тарифа преди закупуването на билета.

18. Може ли да анулирам вече издаден билет?

Зависи от тарифата, по която е издаден билета. В повечето случаи най-евтините и промоционални билети са non-refundable, тоест не може да се възстанови цената на вече закупения самолетен билет. В зависимост от условията на тарифата, по която сте закупили самолетен билет, може да се възстановят само част от неизползваните летищни такси. Препоръчваме на всички клиенти преди закупуването на самолетен билет да се информират за условията на тарифата.

19. Групови резервации на самолетни билети. 

Ако сте група от 6, 10 или повече човека и пътувате заедно по определена дестинация може да се възползвате от специални групови цени. За допълнителна информация, цени и резервации изпратете имейл на: service@fiestatravel.bg.

20. Контакти

Фиеста Травел ЕООД
гр. София, бул. България 111, офис сграда Ембаси Сюитс – партер
тел: +359 2 9359999, работно време 08:30 до 19:00 от понеделник до петък
През почивните и празнични дни - моля изпращайте имейл на електронната ни поща: service@fiestatravel.bg
Банковите ни детайли:
УниКредит Булбанк Адрес: София 1000, пл. ″Света Неделя″ № 7
Сметка в лева: IBAN : BG14 UNCR 7000 1522 6743 90 SWIFT/BIC: UNCRBGSF
Сметка в евро: IBAN : BG41 UNCR 7000 1522 6743 89 SWIFT/BIC: UNCRBGSF