Фиеста Травел ЕООД
София, Бул. България 111 1000

за информация и резервации

+359 2 9359999

service@fiestatravel.bg

Най-често задавани въпроси при резервация и покупка на чартърен полет.

1. Чартърните полети целогодишни ли са?

Предлаганите от нас чартърни полети от Западна Европа до България (до Варна и Бургас; в по-редки случаи - София и Пловдив) и обратно все още не се предлагат целогодишно. По принцип полетите се осъществяват от чартиращи компании като Bulgarian Air Charter, Air Via, Air Slovakia, Clickair, Germania, Condor, Sunexpress, SDR и др.

2. Преди да резервирате чартърен полет трябва да прочетете условията на съответния туроператор.

Преди да направите резервация, моля внимателно да прочетете условията на съответния туроператор и/или общите условия и да отбележите, че ги разбирате и приемате. По правило общите условия са на немски език. Ако имате проблем с разчитането и/или разбирането на условията на тарифата, предоставени директно от туроператора, моля не се колебайте да потърсите съдействие от туристическите консултанти на "Фиеста Травел ЕООД". В случай, че не приемате условията на съответната тарифа и/или общи условия на доставчика на услугата, моля незабавно да преустановите започнатата от Вас резервация.

3. Резервиране и покупка на чартърен полет онлайн.

Лесно и бързо може да сравните цените на чартърните билети и да резервирате онлайн. Посочените предложения са актуални към момента на проверка и търпят динамична промяна в цената и наличността! Всички актуални предложения ще откриете на нашата интернет страница.

След като изберете желания от Вас полет трябва да попълните данните си на латиница!

Внимание:

  • Заявител на резервацията: лицето, което осъществява резервация, като заявителя на резервацията може да бъде различен от участника в пътуването.
  • Участник в пътуването: лицето, което ще пътува. 

Начини за плащане:

  • С дебитна или кредитна карта в сайта (Visa, MasterCard, Maestro, Diners Club International, Discover)
  • Sofort Ueberweisung (за притежатели на банкови сметки в страни от Западна Европа)

4. Мога ли да направя резервация на чартърен полет по телефон? 

Да, може да направите резервация, само ако туроператора позволява резервация на опция. Част от туроператорите позволяват такава в рамките на деня или до 3 работни дни в случай, че има повече от 30 дни преди започване на пътуването. След като направите резервация на опция ще Ви бъде изпратено потвърждение и проформа протокол за плащане. Ако не постъпи плащане в указания срок - резервацията се анулира автоматично.

5. Мога ли да направя резервация на чартърен полет по телефон и да заплатя с кредитна карта? 

Да, може да направите резервация на чартърен полет по телефона и може да заплатите веднага с кредитна карта. От гледна точка на сигурност при плащане с кредитна карта моля съобщавайте номера на кредитната карта и валидността й. В никакъв случай не предоставяйте Вашия код за сигурност /CVV CODE/.

6. Получаване на потвърждение, ваучер и бордна карта.

След като заплатите чартърния полет Вие автоматично получавате потвърждение от нас за направената резервация. До 14 дни преди отпътуването на посочения от Вас имейл адрес ще получите и ваучера за Вашето пътуване. Моля имайте в предвид, че получения ваучер не е електронен билет. Моля разпечатайте ваучера и се явете не по-късно от 2 часа преди отпътуването за чекин на гишето на съответната авиокомпания на летището, където ще Ви издадат бордната карта.

Изключение: При резервации, с начало на пътуване по-малко от 48 часа - моля имайте предвид, че туроператора не може да издаде ваучер за Вашия чартърен полет. След получаване на потвърждението - моля обърнете се към представителите на туроператора/авиокомпанията на съответното летище за получаване на ваучера или билета за пътуване. (виж т.14)

Необходими са Ви също документи за пътуване - паспорт или лична карта, валидни към датата на пътуване.

Моля след получаването на всеки документ - проверявайте дали всички данни са коректни!

7. Какво да направите, ако не сте получили билета за чартърния полет на електронната си поща?

  • Проверете папките SPAM или JUNK в пощата си
  • Уверете се, че не е възникнал технически проблем в процеса на резервация или нямате достатъчна наличност по дебитната/кредитна карта, или не разполагате с TAN при плащане с банков превод.
  • Уверете се, че електронната Ви поща не е претоварена
  • Проверете дали посочения от Вас e-mail адрес е правилен

Ако отново не получавате потвърждение на вече заплатения чартърен полет, свържете се веднага с центъра за обслужване на клиенти +359 2 9359999 или пишете на имейл: service@fiestatravel.bg 

8. Посочената цена включва ли всички такси- летищни такси, такса багаж и такси за плащане с кредитна/дебитна карта или по банков път? 

Посочените цени са крайни и включват всички такси ( летищни такси, такса багаж, както и Rail&Fly - виж т.9)

Позволеният ръчен и чекиран багаж за чартърните полети зависи от опериращата авиокомпания и съответния доставчик.

Към посочените цени се добавят и следните такси за разплащане:

  • Разплащане с дебитна/кредитна карта.
  • Разплащане чрез онлайн банков превод чрез Sofort Ueberweisung. При този тип разплащане се начислява банков превод в размер на 1,1% от крайната цена на чартърния полет.

9. Посочената цена включва ли билет за влак от/до съответното летище в Германия?

В зависимост от туроператора чартърните полети до и от Германия са с включен билет за влак от/до съответното летище в Германия. Тази информация е указана на ваучера, който ще получите. По принцип туроператорът SLR предлага тази услуга.

Информация за ползването на билет за влак Rail&Fly при резервиран чартърен полет:

Билетът за Rail&Fly важи за пътуване с влак 2-ра класа до/от летище в Германия при резервиран международен полет. За пътуване в посока летище билетът е валиден в деня на отпътуване и един ден преди това; при отпътуване от летище важи в деня на пътуването и един ден след това. Периодът между двете пътувания не трябва да надвишава 12 месеца. Билетът за влак важи само с валиден международен билет за полет, съответно потвърждение на резервация (в хартиен или електронен вариант). Билетът за Rail&Fly е валиден за отсечките на Deutsche Bahn AG  по всички редовни влакови линии на DB-ICE, EC/IC също се включват. Срещу доплащане и задължителна резервация важи за ICESprinter. Билетът не важи за DB автовлакове, Thalys-Влакове и др. При ползването на City NightLine и други превози през нощта срещу доплащане може да запазите и места. За полети от летище Залцбург билетите важат за пътуване с Deutsche Bahn AG до гара Залцбург.

За полети от летище Базел (Basel-Euro Airport) се включват линиите Basel BAD-Basel SBB и автобусна линия 50 от BaselSBB.

За полети от други летища извън Германия този билет не важи.

За клиенти, които не живеят в Германия, Rail&Fly билетът важи за мрежата на DB до/от гара в Германия. Моля организирайте Вашето пътуване, така че да бъдете минимум два часа преди излитане на летището!

Резервации на места във влаковете може да направите на сайта на Deutsche Bahn AG: www.bahn.de 

10. Може ли да променя дата на чартърния полет на вече издаден билет? 

Промяната на дата на чартърен полет е възможна в зависимост от условията на съответния доставчик. Някои от доставчиците позволяват промяната срещу глоба и при наличие на свободни места, други доставчици не позволяват промяна поради анулационните условия, които влизат в сила след като гарантирате резервацията! В повечето случаи анулационните такси са в размер на 100% от цената на чартърния полет.

11. Може ли да променя името на вече издаден чартърен билет?

По принцип промяна на име на издаден вече чартърен полет може да се промени срещу такса, която е различна според различните туроператори. Моля ако желаете да промените име по вече издаден билет изпратете запитване на service@fiestatravel.bg , като посочите номера на резервация. Обработват се само запитвания, постъпили на електронната ни поща. Промяна на име по вече съществуваща резервация ще се осъществи, само ако сте потвърдили желанието за промяна писмено.

12. Може ли да анулирам вече издаден чартърен билет? 

Да, в случай, че желаете да анулирате Вашето пътуване моля да имате предвид, че се прилагат различни анулационни такси в зависимост от условията на различните доставчици/туроператори.

Независимо от размера на анулационната такса и цената на билета, Фиеста Травел прилага и такса за обработката на анулация в размер на 20.00 евро.

Внимание: Чартърни полети на стойност под 100.00 евро не подлежат на анулация!

Искане за анулиране на чартърен полет се прави с писмо по електронна поща на имейл service@fiestatravel.bg . В писмото изрично трябва да бъде посочено, че сте съгласни да заплатите посочените анулационни такси, както и такса за обработка на анулацията. Ако не Ви се дължи възстановяване на сума от доставчика, следва да ни заплатите таксата за обработка на анулация незабавно след изпращане на искането. В противен случай не поемаме ангажимент да извършим поисканата от Вас анулация и не носим отговорност за каквито и да е претърпени от Вас вреди или пропуснати ползи.

13. Важна информация за Вашия полет! 

Посочените часове са в местни времена. Възможни са евентуални промени в часа на излитане! Моля направете проверка на интернет страницата на съответната авиокомпания за евентуални промени 24 часа преди указания час за излитане. Ние ще Ви уведомим, ако получим информация за такива промени, но отговорността за проверка на актуалната информация за Вашето пътуване е изцяло Ваша! Ако не направите такава проверка е възможно да не можете да осъществите Вашето пътуване, като отговорността ще бъде Ваша поради неизпълнение на указаните необходими действия.

    14. Информация за гишетата на DER Touristik на летище (полети на ITS, Jahn Reisen):

    Basel:

    • Телефон: +41 (0)61 325 25 12
    • Гише: Thomas Cook Serviceschalter / Abflughalle 2 (franz. Seite)

     

    Berlin-Schönefeld:

    • Телефон: +49 (0) 180 5 000186 (EUR 0,14/Min.)
    • Гише: Terminal A

     

    Berlin-Tegel:

    • Телефон: +49 (0) 180 5 000186 (EUR 0,14/Min.)
    • Гише: Gate 2

     

    Bremen:

    • Телефон: +49 (0)421 55 95 0
    • Гише: Terminal 1, Abflug

     

    Dresden:

    • Телефон: +49 (0)351 88 10
    • Гише: Flughafen-Terminal, Abflug

     

    Düsseldorf:

    • Телефон: +49 (0)211 42 10
    • Гише: Terminal B, Abflug

     

    Erfurt:

    • Телефон: 0361-6562200
    • Гише: Flughafeninformation

     

    Frankfurt:

    • Телефон: +49 (0)180 5 3724636 (EUR 0,14/Min.)
    • Гише: Terminal 2, Halle E, Schalter 930.3 und 930.4

     

    Hamburg:

    • Телефон: +49 (0)40 50 750
    • Гише: Terminal 1, Ebene 1 (Abflug)

     

    Hannover:

    • Телефон: +49 (0)511 97 70
    • Гише: Terminal C

     

     Köln/Bonn:

    • Телефон: +49 (0)2203 404 001 или +49 (0)2203 404 002
    • Гише: Terminal 2, Abflugebene

     

     Leipzig/Halle:

    • Телефон: +49 (0)341 22 241 155
    • Гише: Zentralterminal / Mall

     

     München:

    • Телефон: +49 (0)89 975 00
    • Гише: München, Terminal 1, Modul B

     

     Münster/Osnabrück:

    • Телефон: +49 (0)2571 943 360
    • Гише: Airportallee 1, Abflugterminal

     

     Nürnberg:

    • Телефон: +49 (0)911 93 700
    • Гише: Ankunft, Schalter 99-100

     

     Paderborn:

    • Телефон: +49 (0)2955 77 0
    • Гише: Terminal B

     

     Stuttgart:

    • Телефон: +49 (0)711 94 80
    • Гише: Terminal 3, Ebene 4 (im Reisemarktbereich)

    15. Контакти

    Фиеста Травел ЕООД


    гр. София, бул. България 111, офис сграда Ембаси Сюитс – партер

    тел: +359 2 9359999, работно време 08:30 до 19:00 от понеделник до петък

    През почивните и празнични дни - моля изпращайте имейл на електронната ни поща: service@fiestatravel.bg


    Банковите ни детайли:


    УниКредит Булбанк Адрес: София 1000, пл. ″Света Неделя″ № 7


    Сметка в лева: IBAN : BG14 UNCR 7000 1522 6743 90 SWIFT/BIC: UNCRBGSF

    Сметка в евро: IBAN : BG41 UNCR 7000 1522 6743 89 SWIFT/BIC: UNCRBGSF